close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד אפשר לנהל עובדים בסביבה חרדית?

מערכת שורשיג שבט, תשעח29/01/2018

איך תוכלו ליהנות מסביבת עבודה פורה, שבה אתם יכולים להעסיק עובדים מכל המגזרים

תגיות:

ניהול עובדים בסביבה חרדית הוא אינו משימה פשוטה, וזאת משום שבזמן העבודה יש לשים לב לדקויות וליכולת להקנות לעובדים שלכם את כל התנאים כך שהם יוכלו לשלב את המשימות בעבודה עם משימות ניהול הבית, לימוד בישיבה, ושמירה על הלכות בזמן העבודה.

עם זאת חשוב לדעת כי באמצעות כמה כלים פשוטים תוכלו ליהנות משמירה על כל ההלכות בזמן העבודה, תוך שאתם בוחרים בעצות טובות וטיפים המפורסמים גם ברשת האינטרנט.

אז כיצד אפשר ללמוד על ניהול עובדים בבסיסה חרדית?
קבלת טיפים ממגזינים העוסקים בכשרות, הלכות דת ואמונה יכולים לסייע לכם רבות בניהול מקום העבודה. אם אתם רוצים להתייעץ לקבל עצות טובות וטיפים להתנהלות טובה יותר בעולם החרדי, חשוב שתדעו כי באמצעות מגזינים ופורטלים העוסקים ביהדות הנמצאים באינטרנט - תוכלו לקבל תשובות לשאלות רבות.

במגזינים ישנם שלל קטעי וידאו כשרים, מאמרים מתאימים, ותכנים שיעזור לכם לנהל את סביבת העבודה שלכם בעולם החרדי.

כלים לעבודה בעולם החרדי
חרדים ודתיים אשר עובדים במקומות ציבוריים או במוסדות ועסקים, לא תמיד מצליחים להחזיק מעמד בעבודה הנוכחית שלהם וזאת עקב אי היכולת לשלב לימודים בישיבה, ניהול הבית ומחויבויות אחרות בזמן העבודה.

עם זאת ישנם כמה פעולות שתוכלו לבצע שישאירו את העובדים שלכם במקום העבודה שיאפשרו לעובדים תנאי העסקה טובים:
הפסקות לתפילה – כידוע חלק מהיות אדם בעולם החרדי הוא ביצוע של מספר תפילות ביום, ולכן מומלץ להקנות בזמן העבודה זמן מתאים וקצוב לשם התפילה. בכך העובדים שלכם יוכלו ליהנות מסביבת עבודה נכונה ונוחה יותר עבורם.

שעון נוכחות עובדים – באמצעות שעון נוכחות עובדים חכם ניתן להבין כמה זמן העובד עבד במקום העבודה בכל יום, גם אם הוא יצא באמצע היום לתפילה, או לסידורים. באמצעות שעון נוכחות חכם שניתן להוריד באפליקציה לנייד, יכולים העובדים לעדכן את שעות העבודה שלהם בכל זמן, לקבל דוחות על שעות העובדה, ולהבין כמה שעות הם עבדו, כמו גם להחתים שעון מכל מקום.

שמירה על כשרות – בזמן העבודה יש לספק לעובדים הפסקת אוכל במטבח כשר למהדרין. שימו לב לכשרויות הרלוונטיות ובכך תוכלו ליהנות מעובדים שאוכלים את ארוחת הצהריים והבוקר שלהם בחדר האוכל שנמצא במקום.

תקשורת טובה יותר בין העובדים - בעולם החרדי קיימים איסורים שונים שאינם מאפשרים תקשורת טובה או ישירה בין עובדים שהם גברים ונשים. בשל כך חשוב לנסות ולמצוא ערוצי תקשורת נכונים יותר לעבודה משותפת, תוך שמירה על רשת ארגונית שבה ניתן להעביר מסרים, או העברת מסרים בצורה נכונה דרך המנהלים בחברה.

עשו את כל אלה – ותוכלו ליהנות מסביבת עבודה פורה, שבה אתם יכולים להעסיק עובדים מכל המגזרים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה